V případě, že máte určité výhrady k námi poskytovaným službám, můžete si na jejich kvalitu nebo způsob poskytování stěžovat. Vaše stížnosti či připomínky jsou pro nás zdrojem pro další rozvoj našeho Domova, pro zdokonalení našich služeb a slouží k odhalení porušení práv nebo oprávněných zájmů uživatelů.
Stěžovat si můžete kompetentním osobám:
- Ředitelka Domova Odry: Ing. Pavlína Koláčková, tel.: 556 730 133, 556 719 184, v pracovní dny od 6.00 do 14.30 hodin, nepřetržitě na mobil: 723 049 017
- Vedoucí zdravotně sociálního úseku: Lucie Holubová, DiS., tel.: 556 785 162, v pracovní dny od 6.00 do 14.30 hodin
- Vedoucí sociální pracovnice: Bc. Renáta Vašutová, DiS., tel.: 556 785 168, v pracovní dny od 8.00 do 13.00 hodin
- Vedoucí pracovníků v sociálních službách: Leona Gaberová, tel.: 556 785 165, v pracovní dny od 6.00 do 14.30 hodin
- Ekonomka DO: Bc. Iveta Šťastná, tel.: 556 719 194, v pracovní dny od 6.00 do 14.30 hodin
Způsob podání stížnosti:
- ústně
- telefonicky
- písemně
- osobní podání do kanceláře ředitelky
- doručení poštou na adresu: Domov Odry, příspěvková organizace, Hranická 410/56, Odry, 742 35
- elektronickou poštou na e-mail: kolackova@ddodry.cz
- anonymně
Stížnost bude prošetřena a v případě uvedení kontaktu na stěžovatele bude tento informován „Sdělením o výsledku prošetření stížnosti“ do 14 dnů ode dne podání stížnosti. Pokud je k prošetření nutná doba delší, je stěžovatel písemně vyrozuměn o dalším postupu a lhůtě. Standard „Stížností“ i „Standard stížností s piktogramy“ a „Formulář pro podávání stížností“ je k dispozici všem volně dostupný ve všech budovách našeho zařízení na nástěnkách. V případě nejasností kontaktujte ředitelku Domova Odry.
Formulář „Stížnosti“ ke stažení níže.